睡眠最大謬誤:由愛迪生說起!

BRAND’S® Article - 一圖看盡瞓得差的身體變化!

發明家愛迪生講過:「Sleep is a criminal waste of time, inherited from our cave days」,佢話瞓覺即係浪費光陰、係懶惰。咁講真係大錯特錯!我們對睡眠的認識太少,誤解太多了,想知多一點,超想瞓覺但永遠都無得瞓的香港人,真要先從了解謬誤開始!頓悟了,你便懂得如何「瞓」!

你瞓覺,大腦其實開緊工!

瞓覺怎會是懶、甚至浪費的表現?!原來人每日生活,會記着好多無用的資訊。睡眠時,大腦就會幫你篩走無用的資訊,只儲存知識精華;相反,如果不斷學習而犧牲睡眠,大腦無時間同你整理篩選,到時只會事倍功半!所以present考試前有個充足睡眠,先至係加強記憶的神技!

瞓得「多」不如瞓得「深」!

之但係,瞓得多等如瞓得好?原來又唔係喎!腦部要回復狀態,就需要經歷深層睡眠,所以除了瞓得夠耐,仲要瞓得夠好。在此,你或者需要白蘭氏®Cs-4蟲草雞精幫幫手!白蘭氏®Cs-4蟲草雞精,以蟲草幫你補氣、益腎,唔使晚晚輾轉反側。睡眠夠深層,晚晚都好瞓!

瞓覺唔同OT,係無得補鐘架!

打工仔OT,之後都仲可以揀補鐘;你想瞓覺都可以咁彈性,平日瞓少一點,放假瞓到癲?咁係無用㗎!人體有生理時鐘,在適當時候不為身體叉電,到身體需要活動時卻走去睡眠,補眠幾多都無用!想幫身體叉電叉得更有效率?白蘭氏®Cs-4蟲草雞精,以雞精幫助調整生理時鐘1,讓你可以工作時工作,休息時休息。爽!

瞓覺前做運動,真係好瞓啲?

原來當身體精神同體力過度消耗,一瞓低休息的時候,身體同大腦會keep住郁keep住轉。霎時間要瞓得著,一啲都唔容易!白蘭氏®Cs-4蟲草雞精,以雞精改善壓力情緒,幫助身體放鬆,瞓覺都好啲!

其實呀,香港人讀書做野,鍾意打天才波,臨場發揮⋯⋯睡眠能從血液中取得更多葡萄糖,增強思考及自制能力!如果聽日要見個大客,前一晚有咩準備?當然是瞓個靚覺先啦!所以所以,邊個話瞓覺是懶的表現!!根本是為了最佳表現而已。你又知嗎?77% 「瞓得好達人」參加者實証,連續飲用白蘭氏®Cs-4蟲草雞精14日後, 睡眠質素提升,人都醒咗#

#根據白蘭氏®「瞓得好達人」計劃,連續飲用14日後調查結果(計劃日期2015年6月-2016年11月),參加人數共190人,77%參加者認為睡眠質素有所提升,75%醒後精神更佳及68%成參加者認為更易入睡。

你瞓得少?又瞓得差?白蘭氏® Cs-4蟲草雞精堅係無得輸!



1. 初步研究顯示結果。Wu T. et al. Effect of BRAND’s Essence of Chicken on the Resetting Process of Circadian Clocks in Rats Subjected to Experimental Jet Lag. Mol. Biol. Rep. 2010;38(3):1533-40.

伸延閱讀

BRAND’S® Article - 一圖看盡瞓得差的身體變化! 文章分享

一圖看盡瞓得差的身體變化!

瞓得差,唔係嚇你,是對你全身每一部份都有影響,是令你全身的身體機能都變差⋯⋯